Seneste nyt
02.10.2024
SSJK Status ny proces ved renovationsproblemer
02.10.2024
SSJK Nyheder fra bestyrelsen
21.05.2024
Referat fra Ordinær Generalforsamling afholdt 20.5.2024
03.04.2024
Indkaldelse til Ordinær Generalforsamling
26.01.2024
Referat af bestyrelsesmøde afholdt 24.01.2024
22.11.2023
22.11.2023
SSJK’s udkast til dagsorden til mødet den 30. januar 2024 med Jammerbugt Kommunes ledelse
29.5.2023
Referat fra Ordinær Generalforsamling afholdt 29.5.2023
22.5.2023
Referat af bestyrelsesmøde afholdt 22.5.2023
24.2.2023
Indkaldelse til Ordinær Generalforsamling 2023
24.2.2023
Orientering til medlemmerne 2023-02-24
24.2.2023
Referat af bestyrelsesmøde afholdt 21.2.2023
6.2.2023
Bestyrelsens kommentarer til Udkast til grundlag for nye lokalplaner
6.2.2023
Udkast Grundlag for nye lokalplaner 2023
30.11.2022
Medlemsmail SSJK 30.11.2022 - Svar fra Grundejerforeninen Ankerhus, Blokhus
02.12.2022
Referat af bestyrelsesmøde afholdt 01.12.2022
Referat 25. januar 2022 fra møde SSJK og Jammerbugt Kommune
Svar til Jammerbugt Kommune, dateret 2. december 2022
13.7.2022
Grundejerforeningen ønsker indblik i byggesager
Download brev til kommunen
9.5.2022
Indkaldelse til generalforsamling
Download
8.2.2022
Nabohøring vedr. Ankerhusvej 11
Teknik- og Miljøudvalget 30.1.2022
16.1.2022
E-mail sendt til grundejerforeningens medlemmer vedr. byggeprojekt nr. 32
26.9.2021
Brev sendt til Jammerbugt Kommune, Byrådet vedr. administration af lokalplan 19-014
Download
26.9.2021
Referat fra ordinær generalforsamling 25.9.2021
Download
13.8.2021
E-mail sendt til grundejerforeningens medlemmer vedr. byggeprojekt nr. 32
24.5.2021
Indkaldelse til generalforsamling
Der indkaldes herved til ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Ankerhus
den 25/9-21 - kl. 11,00 på kunstcafeen i Blokhus
20.5.2020
Generalforsamingen 2020 er aflyst grundet Covid19
22.5.2019
Indkaldelse til generalforsamling
Der indkaldes herved til ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Ankerhus
den 10 juni 2019 - kl. 11,00 på Strandhotellet i Blokhus
10.07.2018
Referat fra generalforsamlingen 2018 ligger på hjemmesiden
4.5.2018
Indkaldelse til generalforsamling
Der indkaldes herved til ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Ankerhus
Torsdag, den 24 maj 2018 - kl. ”Nordstjernen” Blokhus
11.07.2017
Referat fra generalforsamlingen 2017 ligger på hjemmesiden
4.5.2017
Indkaldelse til generalforsamling
Der indkaldes herved til ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Ankerhus
Torsdag, den 24 maj 2017 - kl. 11,00 på Restaurant ”Nordstjernen” Blokhus
27.6.2016
Frank Holst Johansen er indtrådt som konstitueret formand og Anders Andersen er indtrådt som suppleant i bestyrelsen
24.6.2016
Referat fra generalforsamlingen 2016 ligger på hjemmesiden
8.6.2016
Det er med stor sorg, at vi har modtaget beskeden om, at vores formand Børge Bach pludselig er gået bort. Vore tanker går i denne svære stund til Børges familie og hans nærmeste.
PBV.
Claus Madsen
4.5.2016
Indkaldelse til generalforsamling
Der indkaldes herved til ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Ankerhus
Søndag, den 22 maj 2016 - kl. 11,00 på Restaurant ”Nordstjernen” Blokhus.
3.5.2016
Affaldshåndbog og adressehåndbog opdateret.
04.12.2015
Hej alle.
Vinteren - og herunder julen og nytåret nærmer sig – og dermed kan vi sikkert også komme
ud for snefald i vores område.
I forhold til snerydning henviser bestyrelsen på given foranledning til referatet fra
Generalforsamlingen i 2011 vedrørende snerydning.
Da der ikke efterfølgende er truffet anden beslutning, vil bestyrelsen henholde sig til
beslutningen i 2011.
Vi ønsker alle en god Jul og et godt Nytår.
Pbv.
Børge Bach
Referat 2011:
”pkt. 4 Forelæggelse af budget for 2011 – herunder fastlæggelse af kontingent for 2012.
Foreningens kasserer gennemgik herefter det udleverede regnskab som udviste et overskud på kr. 903, hvorefter foreningens egenkapital udgør kr. 9.024 med udgangen af 2010.
Kassereren gennemgik herefter budgettet for 2011 samt budgettet for 2012, herunder at bestyrelsen indstillede uændret kontingent.
I forhold til vejene oplyste kassereren, at der ikke syntes behov for at anvende de store midler til vejvedligeholdelse i indeværende år, men at vi nok skulle overveje en revidering af vejbredderne visse steder i området, som ville øge omkostningerne i pågældende år.
Kassereren oplyste endvidere, at der op imod jul 2010 var foretaget snerydning på formandens opfordring, og at dette også skete i januar i indeværende år, og efterlyste en holdning fra generalforsamlingen til hvorledes der fremover skulle ageres i forhold til snerydning.
Som en følge af den debat dette afstedkom, konstaterede dirigenten, at der var enighed om, at bestyrelsen skulle vurdere nødvendigheden af snerydning med udgangspunkt i, at der ryddes sne op til højtiderne, og dette kommunikeres via hjemmesiden.
Dirigenten konstaterede endvidere, at såvel regnskab, budgetter – herunder kontingent for 2012 blev vedtaget.”
NB.: I forhold til tømning af affaldssække/spande i vinterhalvåret, så henviser vi til Jammerbugt Kommunes Affaldshåndbog der kan ses på vores hjemmeside under links
_________________________________________________________________________________________________________________